Jag och 3 timmarsreglen..

Sådär! Äntligen, Suttit i sammanlagt 6 h och 37 minuter med SP08L- the movie. Filmen är kvar lite reducerad till endast fyraminuterotrettioåttasekunder men helt okej ändå! Roligt att alla får vänta att se den tills på tisdag ;) Ive got te power!

Annars - helgen var underbar, sov sammanlagt 3 timmar typså , Har kommit upp med att om jag sover minst 2 timmar varje helg, sparar jag in så pass mycket tid att jag till slut hinner med allting och då blir itne jag arbetet jobbigt! ( ingen särkild eftertanke med detta )
Klassfest på fredagen hos Mattis, Underbart! utväderding av kvällen, Robin i en buske och Emil T på dansgolvet hahah!

Lördagen spenderades förövrigt hemma hos Annie, Där det bjöds på sprit, spel, kidz hitz och massa folk! Peppt!

Godnatt. ps. Min kärlek i plural bara växker;) ni vet vad jag pratar om!



None saknar dig Conor..



Kommentarer
Postat av: Danielll

Ska börja läsa nu :P Jag kör snarare med 1 timmars reglen:)

2008-09-16 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0