“It's not what you know, but what you're thinking half the time”

Torsdagar ja, vad ska man säga. Livsnjutande, underbara? nä rent åt skogen å långt ditåt helt enkelt!. Genomlida 8 timmar i en skolbänk är inte så blankt och ljust som man tror, eller tycker. De är gråa och långa och väldigt långt från gränsen till lycka min vän. O ju mer man tänker på dem, ju längre ifrån kommer man ! men Men ,om inte livet skulle ha sina mörka sidor hur skulle man då kunna njuta av de ljusa
Det ända som e synd att jag itne har pirret i magen längre. Vet inte vart den tagit vägen! Death-Cab pirret som ligger långt inne i magsäcken där bland allt annat. Inte ens när jag målar känner jag det, låtexterna som jag höll så bra ann om finns inte kvar!. de håller på att dö ut eller jag vet itne vad. Måste bättre mig och försöka kämpa tillbaka pirret. Tur man har lite ljusa tider dagar som denna, have to stay posetive!

Tur att man kan bli påmind av eldsjälar ibland- Conor oberst när han är som bäst!


"I'm happy just because I found out I am really no one."
                                                                                             - Conor Oberst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0