I rather dance then talk with you.

Soo, bloggen
! Peppt har jag tagit mig tillbaka framför datastolen. Äntligen visslar någon må jag tro, långt inne ha!
Nä men mycket lite tid har blivit över! Träningen drar en över huvudet o min fritid minskar helt enkelt!
Men livet blir vad man gör den till eller hur :) ¨

Annars är livet på bana igen, trots förälskelser hit o dit så mår jag bra helt enkelt! ( Och SP08L ni kommer bli förälskade i honom så småningom! ) hah a klassen ni vet vad jag pratar om ;) Pepp på gympatimmen på fredag är jag iaf . hiohiohio.

NÄ men helgen blir det livat. Klassfest på Fredag och sen Fest på Lördag igen. Gammla Ida is back. Förutom arbetspass tidigt på morgonen men men .

ps. Studentävilngen på stureplan var idag smärre lyckad, haha vill helst förtränga den jonas tack !:)



                                                                                                                                                                                                                                            

Jag & Linn på Bakken med fotbollen , fest dude

Kommentarer
Postat av: Klara

HAHAHAHHAHAHHAhahahahhaa

2008-09-10 @ 21:20:02
URL: http://klaralaa.blogg.se/
Postat av: MOOOOOOLIN :DD

hahahahaha, nej jag tycker om honom och kommer inte att bli kär i honom heller så du får ha honom för dig själv! fast han den andra är ju rätt snygg iofs ;D<3

2008-09-11 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0