Hulda - en ny värld av möjligheter

Sitter på mitt rum nu på gamla Hulda.. Och ja! internet funkar faktsikt, ( trots hennes långa tuffa år ). Min nya trogna vän !
Annars är livet ganska lungt, Jag temat har börjat kicka igång nu, och jaa det är itne alls så tufft man trodde det skulle vara, 30 sidor arbete ser faktsitk väldigt lungt och stillsamt ut. LÄngtar!

Ida älskar hösten, och håller just nupå att bygga upp min samling höst musik i högtalarna. Tack Emmy för dina fina förslag! Det finns olika artister för olika årstider enligt mig. Nu kräver jag mer sköna band som gör att magen pirrar och höstmörket lyser upp. Sånt behövs. Nu är det tid för massa nya gamla band att krypa upp. Min musikhögtid brukar jag kalla det!

pusspuss.

ps. snart kommer bilderna in trogna läsare på teckningar, men it problem är itne min grejj bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0