Homesick


Jag har goda tankar om idag. Precis som i uls där vi skulle tänka positiva tankar om gårdagen o se fram emot morgondagen. (Jag behövde inte ens göra v fingret klassen !) Ja, det känns liksom typ som izze min åh så synska vän kunde förutspå det, hoppas bara omvärlden hänger med i mitt tempo, för idag ska jag itne låta någon dra ner mig!

Någonsin haft den känslan? hmm nytt för mig iaf, måste vara något konkret i luften typ, Hoppas ni fastnar i det med!



Ps. Moder Theresa har kommit hem. Update hon är väldigt brun och luktar lite framåt kokosolja.! Avundsjuk? ja..



Inte ens detta hade stoppat mig från Den sjukt ljusa dagen idag.! -gammal bild från i vintras a.ka tandlös.
Nonepuss

Kommentarer
Postat av: Sanne

fint

2008-09-24 @ 22:56:30
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: Klara

hahaha de va väll när vi skulle på match, bilden asså XP

2008-10-24 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0