Skolans fina klang

Man känner att 9an har börjat. Gnället om läxor, slutbetyg och sexorna som har blivit så små att man ser nya varje dag. Och tvivlar på att man en gång varit så liten. Men men annars känns det bra, Skolan är väl 80 procent avklarad och den delen som är kvar består av sälenresa, påsklov och vattenkrig.

Men men bara den svåra delen kvar. jo pyttsan, för en med ångest som mig kommer det väl bli sten sax påse i slutet. Gymnasietrubbel. Jag måste välja mellan två helt olika linjer på två helt olika skolor med helt olika utsikter. Typiskt något jag skulle sätta mig i. men men Ska ut och ta min kvällspromenad med Ebba nu iaf, så kanske hon kan trycka i lite gott vett i huvudet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0