Gymnasie trubbel.

Hej, bloggen har lämnats oskriven för ett tag, men när man väl kommer ur det där tempot äre svårt att hitta tillbaka. mEN på något vis var jag ändå tvungen att skriva en rad. Så nu sitter jag här med en hund som jag hoppas är rumsren jämte mig i sängen. ( Om det är någon som saknar en hund är det bara att slå en signal )

Men en sak som inte ska lämnas oskriven är min förvärrade lata sida. Tanken slog mig när jag idag vittnade min lillasyster frivilligt ta sig upp halv 6 på skolmorgon, utföra joga, jogga till skolan och forftarande se piggare ut än mig? Om jag är utkörd nu hur ska det då bli om ett halvår där man faktiskt måste göra något i skolan ( ursäkta mentor) Och hur ska det gå¨för lata personer? Menar de att jag måste dra mig upp på morgonen cykla en halv mil komma till skolan och se piggare ut än på hallägra? No way,
Men lat och lat har jag väl inte alltid varit. Det var faktiskt JAGsom ordnade hemsedal resan. Haha kan bara nu se det framför mig den 10 timmar långa bussresan utan stopp eller ordenltliga sovsäten;)

Mattis: Fan min mobil e död, Busschaffis kan vi vända om glömde ta med laddaren. nödsituation!!

haha aa, det är en härlig klass vi blivit ändå, kommer nog sakna oss, trots allt, och martin om inte du blir den nästa johan glans vetefan, du gör aif klassen lite roligare...
puss


Kommentarer
Postat av: Fridah

du kmr nog sakna kalssen massa, :o

2008-01-09 @ 16:20:58
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Jenni

fan vad bra!!

2008-01-10 @ 22:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0