what so simple in the moonlight..

Precis kommit hem från spinningen med tjejerna. Pust  varenda vecka var det linn va? ;)  haha.Men men bra mår man efteråt . sund och fri sådär lite lagom. Aa iad  har gått o blivit ekologisk nu så tänkte att jag skulle sticka min egen kofta istället för att köpa en ny. dels för att jag inte ska konsumera så mycket dels för att jag är pank .. Men dels för det är typ en sysselsättning när hjärnan går på högvarv. Lite som stretching för hjärnan när man proppat i sig för mycket.


Har retorik arbetet framför mig bara sen ska jag lägga mig i sängen och lyssna på lite bright eyes kanske. Valde maktspel till slut för det är så pass intressant att prata om. Den som älskar frihet älskar andra. Den som älskar makt älskar bara sig själv. tänk på den mina goda vänner godnatt.

Lyssnar alltid på  denna låten när jag går i högvarv och behöver chilla lite. lyssna och tar för er. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin låt.

2007-11-22 @ 22:37:26
Postat av: Jadelind

ÅÅHH! fyfan va bra :):

2007-11-23 @ 14:54:54
Postat av: Sofia Beckhed

hur i helvete fick du in filmen här käre ida? (:

2007-12-03 @ 19:16:37
URL: http://sofiabeckhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0