Läxan fina sida.

Sitter i skuggan av mitt egna lilla läxberg igen. Ni vet det där berget som växer varenda gång man slänger något på det? De som oftast hör hemma på mitt skrivbord. Eller njaborde höra hemma där.  Så iaf sitter här och gör mina läxor som man ska göra. Och inget märkvärdigt med det. Egentligen. Men denna gången är det inte pest och pina. Jag har på nått yver  lyckats vända det till något positivt. Okej se och häpna.
Atombomben i tekniken. hmm okej ytligt granskande dö trist. MEN filosofiskt och moraliskt tänkande helt okej. Ex. egna reflektioner om arbetet. Mycket om USA om deras maktspel om man väl tänker efter. Som btw jag tycker är helt idiotiskt och nästan svorsdomdumt. Usa med alla deras principer var tvunga att uppfinna den mest idiotiska uppfinningen människan någonsin kommit på ( förutom barnporr ). Tvungen att förstöra en hel japansk stad med 140 000 människor. Se vad makt kan göra med en särklit om man har en superbomb som kan utplåna världen. Politk och kärnvapen = ketchup på gröten. Det matchar inte och HÖR INTE IHOP. Eller borde inte göra det. Kommer inget gott utav det. Ge nobelpriset till snubben som avskaffar Atombomben istället. nån som gör någon nytta.


.ursäkta för en arg betoning i detta inlägget. Blev bara upprörd. puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klockren ida :)

2007-11-21 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0