Jul i ett hönshus.

ÄNnu en jul ha rman överlevt. Ganska ok jul om jag får säga det själv. vuxet typ. Eller aa hur vuxet det nu kan bli 2 mil in i skogen med julmust och kräftor. Men det var ganska fiffigt ändå, en stor träbalja med vedeld så man kunde bada jätte varmt mitt i vintern ( eller höst kanske man mer skulle framföra det ) så jag fira min jul i ett gammal hönshus. hur mysigt som helst och helt utan fjädrar faktiskt. Lite annorlunda jul, fast normal hos nilsson. Men jultomte på 4julning, kräftor och nyårsraketer. mer normalt kan vi inte få till de:P
men men min skiva fick jag iaf, bright eyes bästa enligt mig. Lyssnat på den i 24 timmar nu, blir aldrig gammal :P julen var väldigt julig annars. puss
image17

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, naturlevare där ;)

2007-12-29 @ 17:43:17
Postat av: biss

bright eyes dör aldrig ut

2008-01-04 @ 12:17:01
URL: http://elisabethaxetorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0