I wont be left.

Måste bara säga det. var har mitt liv tagit vägen? Ena veckan var det innebandy denna veckan är det skolan nästa vecka är det godsknowswhat. Damn jag måste faktiskt "tränga in fritid med folk" Och jag säger då det. BÖRJAR BLI RÄTT TIGHT.  
fast äsh typiskt julkriser man känner innan julen antar jag. Men lite fritid kan väl nån där uppe unna en. Iaf ibland. men men ska iväg och spinna nu på de vanliga gamla stället me de gamla vanliga människorna.

ser framemot nästa vecka då sturegymnasiet besök ;) sovmorron te tio var det linnea va? haha puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha - det är så man skapar sig lite fritid... en mentorstimme och språk(?) faidade iväg... /Johanna

2007-12-10 @ 09:23:06
Postat av: biss

VA JA G SAKNAR DIG IDAAAAAAAAAAA

2008-01-04 @ 12:16:16
URL: http://elisabethaxetorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0